2008. október 28., kedd

Újabb 7-es

Mebarak dobta a labdát, a poszt végén én is tovább dobom. A lényeg annyi, hogy irj magadról 7 érdekes dolgot, amit még a blogodba nem említettél. Igazából az gondolom, hogy nem vagyok annyira érdekes, hogy bármit is írjak magamról, de a kérés az parancs.
Szóval a játékszabályok:
1. Linkeld meg, hogy kitől kaptad.
2. Sorold fel 7 érdekességet magadról, amit szeretnél.
3. Jelöld meg a 7 (akárhány) embert, akinek továbbadnád, és linkeld be a blogjukat.
4. Egy kommentben tájékoztasd a kiszemelt áldozatokat, hogy továbbadtad nekik a játékot.

És akkor a 7 érdekesség:
1. Ha pánikba esem az életem illetően, akkor rövidre vágatom a hajamat. Most is erre készülök.
2. Betegesen vonzanak a csúnya cipők. Nagyon sok csúnya cipőm van.
3. Gyűjtöm a bárányokat. Kis bárány, nagy bárány, kerámia bárány, plüss bárány, hátizsák bárány, bögre bárány, kulcstartó bárány ... stb. A cipők mellé bárányokat is gyűjtök. Most jut eszembe... van cipős bárányom is. Jah, és mindnek neve van. Norvégiába pl. Sára jött velem.
4. Folyton álmodozom, folyton gondolkodom. Ezzel egyébként pszichológusnál is jártam.
5. Elméletben kismillió könyvet írtam már meg. Persze elméletben már világhírű író vagyok.
6. Nincs kedvencem semmiben sem. Így nem tudok kedvenc színt, kedvenc írót, kedvenc ételt, kedvenc színészt ... stb. felsorolni. Vagyis tudok mindegyikből legalább 5 kedvencet felsorolni, vagy többet.
7. Már az újabb nagy kalandot tervezem.

És akkor a labdát tovább passzolva: Eszencia, Nasha, Bahha, Papírcsákó, Winston, AC és Szisza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése