2008. október 8., szerda

Lúzer postás

Tegnap hajnalban dolgoztam eloszor onalloan. El kell mondanom, hogy nalam szanalmasabb ujsagkihordot a vilag meg nem latott. Nem eleg, hogy kb. a 100-dik postaladanal mar gyakorlatilag elveszitettem a fonalat, aztan meg jol el is tevedtem, kozben meg esett a ho es azokat a nyuves reklam ujasagokat is be kellett volna dobalnom. Majd kb. az egesz utszakasz felenel a kutyum bemondta az unalmast. Mert, hogy van olyan okos pocket pc-m, ami mutatja hogy milyen utca, mely szama alatt milyen ujasagot kell kezbesiteni. De csak ennyit es slusz passz. Szoval az, hogy a postalada hol, merre talalhato az rejtely. Sot feler egy kulon kalanddal megtalani. Mert a norvegok szeretik, ha a postalada mondjuk a garazs utcarol lathatatlan oldalara tenni, vagy fatuskora, vagy a viragok ala elrejtve, esetleg az utca vegen takarosan osszegyujtve mind a 8 hazet egy kupacba, mindezt nevek es hazszamok feltuntetes nelkul, of curse.
De ott tartottam, hogy a kutyu bemondta az unalmast, en meg csak alltam es bamultam ki a fejembol, igyekeztem nem bogni, majd felhivtam az a krapekot aki betanitott. Angol-norvegul lassan megertette mi a baj, majd gyorsan ott termett, mintha a foldbol bukkant volna elo. Gyakorlatilag azt mondta 5 perc, es 5 perc mulva valoban ott allt mellettem, mint valami fura idoutazo. Persze o is csak forgatta a kutyut, meg nyomkodta, vegul ujrainditotta es akkor megtortent a csoda, es ujra mukodott.
Viszont addigra mar fel oras kesesben voltam, amit ugye a benasagom meg is fejelt. Igy masfel ora kesessel sikeresen befejeztem a napot, reggel 7 helyett fel 9-re.
Masnap meg vartam, hogy milyen eredmenyt produkaltam, mert a kutyu ebben is kerelhetetlen, bizony a pofadba vagja, ha hibaztal. Lett 7 hibam, leginkabb abbol, hogy nem talaltam meg a kijelolt postaladat, illetve az egyiket ossze is kevertem. Holnap reggel kivancsian varom, hogy mit sikerult alkotnom ma hajnalban, mert erzesem szerint jobb voltam, raadasul 7-re be is fejeztem. Szoval lehet, hogy meg sem vagyok luzer, de ez majd kiderul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése