2008. október 15., szerda

Nagy szemek

Az ugy volt, hogy eppen hazaertem a hegyre, kicsit korabban, mint szoktam, hiaba mar annyira kenem vagom a postaladakat, hogy 3 ora is eleg a munkamhoz. Szoval ott tartottam, hogy eppen hazaertem, leallitottam a kocsit, kicsit meg matattam, mert a kutyut be kellett dobni a taskaba, maradek ujsagokat meg osszeszedni es kidobalni. Igy pislakolo lampafenynel meg szoszmotoltem egy kicsit, osszeszedtem magam, majd felneztem, hogy kikapcsoljam a belteri lampat, es akkor... es akkor a tekintettem talalkozott ket hatalmas szemmel. Egyenesen a szelvedon at bamult befele. Azt hiszem sikitottam, amitol a hatalmas szempar duhosen felhorkant. Akkor vettem csak eszre, hogy a hegyen tanyazo lovak egyikevel neztem farkasszemet.
Meg egy ilyen es azt hiszem szivinfarktusban fogom meghalni, meg ido elott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése