2009. május 17., vasárnap

Heti pasi

Lassan heti pasi rovatunkat át kell nevezem vasárnapi pasira, mert általában csak vasárnapra jutok el odáig, hogy némi információt összebányászok az éppen aktuális kiszemelt példányról. El kell mondanom, hogy nem könnyititek meg a dolgom, Jensen A. és Paul W., mi jöhet még ezek után?!

Elmondom: e heti pasink igazából Hibus kedvence. Be kell vallanom, hogy soha a büdös életben még nem hallottam a The cat empire nevű együttesről, de azt tudtam, hogy Hibus nem hallgat szemetet. Szóval rákerestem (google a mi barátunk), aztán nem tetszett, és arra gondoltam, hogy itt aztán valami tévedés van. Mi a fenének áradozik valaki egy pasi hangjáról, ha nincs is neki? Aztán rá kellett jönnöm, hogy valószínüleg két énekese van az együttesnek, én pedig kapásból belenyúltam a rosszabbikba. Miután sikerült tisztáznom ezt az apró félreértést meg is találtam a valóban szexi hangú Felix-et (ohhh... már a neve is sooooooooo sexy).

Szóval Felix Riebl-nek azon kívül, hogy szexi a neve, még a hangja is az, és bizony mondom néktek megérne a pasi egy-két ajtócsapkodást. Van neki szép nagy orra (bukom a nagy orrú pasikra), van neki édi frizurája és borostája. És így ránézetre tutira tud polcot szerelni. Aztán még kommentben Hibus kifejti miért is vagyunk megőrülve a férfinem eme példányáért.

És most mutatom a szexi hangját is:




1 megjegyzés:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=qrGVW9xHIak
    az eredeti videó, amit befavoritoltam no longer available in your country, úgyhogy kapsz ilyen studio jam-et.
    ebben is kurva szexi a hangja (is).
    ha kell mp3, küldök.
    a nagy orrokra bukom szintúgy:)
    amúgy meg a gyerekeink zicher, hogy az én vezetéknevemet viszik tovább, milyen név az, hogy riebl?!

    VálaszTörlés