2009. május 10., vasárnap

Heti pasi

Oké, következő heti pasink igazából Szisza "pasija". Így majd kommentben ő szépen elmagyarázza, hogy miért is "bízna meg benne olyan jól".
Kezdetnek legyen annyi, hogy a heti pasink Jensen Ackles. Sajnos e bejegyzésben sem lesznek képek, csak linkek, mobil netemnek köszönhetően, de igyekszem nyálcsorgatóan szép képeket betenni.
Hogy kicsoda Jensen Ackles? Hogy nem is ismeritek? Hát... be kell, hogy valljam, én sem. Kb. annyit tudok róla, hogy van az a sorozat a Viasat3-on, amit későn adnak és folyik benne sok vér és misztikus, és ez nekem éppen elég, hogy ne nézzem, mert tutira nem tudnék aludni. (Azt hiszem ugyanebben a sorozatban szerepel még a Gilmore Girls-ös Dean is, akitől egyenesen a hideg ráz, szóval ő a heti pasis sorozatunkban soha, de soha nem fog szerepelni, legfeljebb talán majd akkor ha serkenni kezd a szakála, de az nem mostanában fog bekövetkezni.)
Nah, de vissza Jensen Ackleshez. Kezdem ott, hogy szerintem ő túl szép. Ami nem hátrány, ha színész vagy, vagy modell, de én szeretem, ha egy pasi arca nem ennyire szimmetrikus, kell azon valami olyan amitől karakteres lesz, legyen az egy nagy orr, sebhely vagy tudom is én. Egyébként sokat dob a srácon, hogy miután utánaolvastam, kiderült, hogy a szép pofi mögött egy igazi ördög rejtőzik. És be kell, hogy valljam ez volt az a pont, amikor szinte megkedveltem.
De megértem Szizsát is, mert szerintem Jensen Ackles nagyon hasonlít Z.-hez. Szóval szerintem tudat alatt választottál és most légyszi meséld el nekem, hogy miért is pont Jensen Ackles?

2 megjegyzés:

  1. Öööö... miért is tetszik? Hát egyszerűen sztem jó pasi, akiből úgy kinézem, hogy tenyéren hordozna :)
    És asszem Réz, pont Te világítottál rá a lényegre: kicsit hasonlít Z-re :)
    Persze nekem Z. sokkal-sokkal jobb pasi ;)))

    VálaszTörlés
  2. jaj, hogy én ezt a pasit mennyire imádom jaaaj a tökéletes. Amugy a sorozat viszont nem annyira ilyeszto aki horrorfilmeken nevelkedett annak meg plána nem. Szoval nézzétek csak meg és megértitek miért is imádják Őt annyian
    Hajnalka

    VálaszTörlés