2009. január 1., csütörtök

Boldogat, újat!

Betartottam az ígéretem és nem nyúltam klaviatúrához az utolsó bejegyzésem óta. Vagyis ez így nem igaz, mert az e-mailjeimet olvastam. Ebből tudom, hogy Confessor a legjobb pasi a Földön. Igazán kár, hogy mindez csak plátói alapon működik. Íme, egy újabb bizonyíték arra, hogy az Élet bizony unfair, erre még a középiskola és a főiskola sem tud felkészíteni, pedig ezek állítólag az Élet első lépcsőfoka.
De nem csak erről akartam írni, hanem leginkább arról, hogy új év, új élet, ami persze nem igaz, viszont jól hangzik. Vagyis, ha leginkább meg kéne határoznom, hogy mikortól van számomra új év, akkor azt mondanám, hogy a nap mikor hazajöttem Norvégiából. De inkább mégsem, hanem december 24-e, mikor rájöttem, hogy ha nem hagyok fel a siránkozással és vádaskodással, akkor elveszítek egy számomra nagyon fontos embert. Közben nem meglepő módon az is kiderült, hogy leülni beszélni a másikkal, sokkal célravezetőbb megoldás, mint magamban füstölögni.
Szóval, én hiszek benne, hogy a 2009 valóban a MI évünk lesz. Főleg azért, mert nagyszerű emberekkel vagyok körülvéve. Így aztán, nincs is más hátra, mint, hogy igazán boldog évet kívánjak nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése