2009. január 20., kedd

Még mindig Chris Cornell

Lassan rá kell jönnöm, hogy rajtam kívül senkit sem érdekelnek azok a zenék, amiket kirakok. De ez az én blogom, így senki sem gátol meg, hogy zenéket rakjak ki. Viszont lehet, hogy be kéne vezetnem a zenékre kötelező kommentelni paktumot, mert nekem fontos a visszajelzés. De az is lehet, hogy ma nyűgösebb vagyok a kelleténél és kicsit rosszul reagálok, ha számomra fontos dolgok kommentek nélkül maradnak. Ez olyan lehet, mit a Gerald Buttleres dolog. De itt most tényleg példákkal is demonstráltam Chris Cornellt, szóval nem mondhatjátok, hogy nem ismeritek. Fületek pedig van, hogy eldöntsétek melyik jó, melyik rossz.
Oké, abbahagytam. Igazából az bánt, hogy a férfias férfiak is vinnyogó nyunnyokká alakulnak. Hová tart ez a világ?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése