2009. január 12., hétfő

Vagy nem

Beteg vagyok. Vagy nem. Félig vagyok beteg. Vagy nem. Igazából már nem is tudom. Szombaton viszont nem tudtam elmenni a barátaimmal szórakozni, pedig megigértem és Hugit is sikerült így jól átvernem, de tényleg nem volt szándékos.
Igazából az van, hogy ha szilárd ételt eszem, akkor az néhány óra múlva simán kijön belőlem. Úgyhogy teát és ásványvizet iszom, meg kekszet eszem, mert akkor még nyerek plusz pár órát, hogy kijöjjön belőlem. Viszont nem soványodtam le, nem vagyok levert, nincs lázam. Szóval igazság szerint semmi bajom sincs, leszámítva azt, hogy szilveszter óta nem ettem egy jót. Gondolkodom rajta, hogy nem e laktóz. De a sima sültkrumplitól is rosszul leszek, pedig abban semmi tej nincs.
Szóval csütörtökön dokihoz megyek, aki majd megállapítja, hogy mi bajom van. (Feltehetőleg rákos vagyok és meg fogok halni.) Már most utálom az egész cirkuszt a vérvétellel és egyéb hülyeségekkel. És a hematológiát is utálom, mert ilyenkor mindig ott kötök ki és a hematológia nem egy móka, kacagás. Pfffej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése