2009. március 25., szerda

Pokemon-negro

Éjszakai köhögésben való megfulladásomat negróval próbáltam csillapítani. Feküdtem az ágyba, koncentráltam, hogy ne köhögjek, miközben negrót szopogattam. Közben azon gondolkodtam, hogy volt régen a Makk Marciban egy olyan rész, mikor a kisgyerek cukrot szopogatott az éjszaka közepén (mint én) és szemléletesen mutatták, ahogyan a cukorka ráolvad a kissrác fogára. Teljesen ellepi a nyákos cukormáz az egész fogat, miközben lassan lebontja azt, mert ugye a kisfiú a cukorka elfogyasztása után nem rohant azonnal fogat mosni (én sem). A fog pedig lassan feloldódott a cukortól és el kellett mennie a fogorvoshoz, ahol a doktor bácsi megintette Petikét (a régi szocreál kisfilmekben a kisfiúk jelemzően mindig Petikék voltak, a kislányok pedig Marikák, vagy Zsuzsikák), hogy legközelebb cukorka fogyasztás után mosson fogat.
Aztán az is eszembe jutott, hogy leadhatnák újból a Makk Marcikat, mert tök jók voltak és tanulságosak, mint a Cica és a Kutya, akik a kresz rejtelmeibe próbálták beavatni a nagyérdeműt. És ha a mai gyerekek gáznak találnák a bábfilmet meg lehetne rajzolni őket 3D-ben, csak könyörgöm, ne a Kis Vuk stábja csinálja, mert az büntet. Aztán rájöttem, hogy a mai gyerekek azt sem szeretnék, mert nincs benne akció, ezért lehet, hogy át kéne alakítani őket pokemon Makk Marcivá, zöld lézeres szemekkel, mint az MTV Bambija. Így simán leszedné a cukormázas nyákot a fogról. Mikor eljutottam idáig, akkor rájöttem, hogy ez sem jó, mert minden gyerek zöld lézeres szemű pokemon Makk Marcit követelne az anyjától fogkefe helyett, szóval oda lenne a kisfilm oktató jellege. A felnőttek egyébként is utálnák és azt mondanák, hogy a régi Makk Marcit akarják, mert zöld lézeres szemű pokemon Makk Marci gáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése