2008. december 16., kedd

Boldog

A fodrászom egy istennő. Megint csinált nekem olyan frizurát, hogy utána 5 percig bambultam magam a tükörben és nem tudtam betelni a látvánnyal. Pedig igazán nem vagyok tükörbe nézegetős tipus, mert van izlésem, ugye értitek?

Tegnap még Djevával is összefutottam, aki megajándékozott egy óriás báránnyal. Elmondanám, hogy ilyen gyönyörű bárányt még nem láttam, nagy és hatalmas, úgy hogy helyet kell keresni neki a lakásban. Leginkább adott hely a padló lenne és ott állhatna a jukka mellett, de az az igazság, hogy esténként vadulni szoktunk Plüss-sel így nem biztos, hogy Borbála túlélné, lévén, hogy kerámiából készült. Most egyenlőre a tv mellett áll, felszegett fejjel, pocakján katicával.

Orchidea, csoki, bárány, új haj. Azt hiszem boldog vagyok. Két hét múlva, mikor kiderül, hogy nincs semmi baj, boldogabb leszek. Hiszek a gondolat teremtő erejében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése