2008. december 15., hétfő

Péntek, szombat... stb.

Hétvégén vidéken voltam, de elötte pénteken névnapoztunk bent a melóban, kaptam orchideát, meg csokit. Ugyhogy boldog vagyok és elégedett. A munkatársaim tudják mi kell az én boldogságomhoz. Sol is tudja, mert ő meg gyertyát hozott, szóval mondhatni tökéletes péntekem volt. Leszámítva, azt, hogy este esett én pedig utálok esőben vezetni, mert minden csillog és qurvára nem látni semmit. W. is felhívott, elmondtam neki mi a baj, azt mondta nagyon sajnálom. Igen, tudom, hogy másoknak nem nagy ügy az én bánatom. De én rosszul alszom tőle és aggódom. Remélhetőleg két hét múlva már okosabb leszek és nem aggódom. Ujjak keresztbe.
Aztán ahogy mondtam hétvégén vidéken voltam Anyával és Plüss-sel. Anyára rá kellett szólni, hogy más is had beszéljen. Plüss kiosztotta a szomszéd kutyákat. Én pedig éjszakában nyúló beszélgetést folytattam Linux vs. Windows ügyben.
Érzem én hogy ez nem egy túlmutató és összeszedett poszt, de most ez van. Majd, ha már nem lesz semmi baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése