2008. december 2., kedd

Poszt rajongásról és lélekvándorlásról

El kell mondanom, hogy hatalmas Gyűrűk Ura rajongó vagyok, gyakorlatilag betéve tudom a filmet és a könyvet. Imádom Tolkien világát, a nagyszerűen felépített karaktereket, a remekül kidolgozott életteret.
Tegnap este mivel semmi sem volt a tv-ben, ami lekötötte volna a figyelmem, ezért egyszerűen muszáj volt Gyűrűk Urát nézni. Meg kell hogy állapítsam, hogy Aragorn még mindig tökéletes, Eomernek gyönyörű az orra, Faramir férfias, Haldir pedig jóképű, mert mint tudjuk minden jóképű fiú, meleg. Ezért is akarok következő életemeben jóképű meleg pasi lenni, akinek így értelemszerűen jóképű meleg pasija lesz.
Érdekes, hogy az meg sem fordulna a fejemben, hogy következő életemben esetleg megint nő legyek, egy jóképű pasival az oldalán. Pedig szeretek nő lenni, hamóniában vagyok önmagammal és a nőiességemmel (jaj, ez a nyáladzás nem én vagyok, fogjatok le!), ennek ellenére akkor is az az álláspontom, hogy nőnek lenni néha iszonyú szívás. Szóval következő életemben kérek, kérlek Univerzum, Legfelsőbb Lény, Isten, Allah - vagy a bánatom tudja, hogy hívnak - következő életemben legyek férfi!
Pontosabban meleg férfi, mert hetero férfiként valószínüleg nem érezném jól magam, ugyanis a női lények túl bonyorult és komplikát (tapasztalatból beszélek, néha önmagamtól is hányok), ezen kívül a játszmák felismerésében és kezelésében nem vagyok túl jó.
Szóval marad a jóképű meleg férfi, jóképű meleg partnerrel, már ha ez nem túl nagy kívánság, és van lélekvándorlás. Előre is köszi:
Réz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése