2008. november 19., szerda

Stars Hallow

Mióta hazajöttem (az se tegnap volt) lépten-nyomon olyan emberek borulnak a nyakamba illetve ölelnek át, akikkel eddig csak köszönő viszonyban voltam. Alig egy hete a közös képviselő hölgy ölelt át az utca kellős közepén, pedig tőle aztán igazán szokatlan az érzelemkitörés. Néhány napja Házenfracli bácsi adot két puszit annak örömére, hogy újból visszaköltöztem. Tegnap este az exkövérsovány volt csaja ugrott a nyakamba, azzal a felkiáltással, hogy milyen jó, hogy újból lát. A pálmát azonban az a fickó viszi, akinek még a nevét sem tudom, ennek ellenére jót beszélgettem vele. Jah, és mióta új hajam van, most azt is hangos tetszésnyilvánítás fogadta.
El kell, hogy mondjam, nagyon szeretek itt lakni. Olyan a környék, mint egy kis sziget a két főút között, parkokkal, kutyákkal, kellemes emberekkel. Ez az én saját Stars Hallow-m.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése