2008. november 17., hétfő

Zaklató-Süti

Szombat reggelem nagyon gáz volt, tömény idegeskedéssel és üvöltözéssel teli. Mindezt persze boltokba be, boltokból ki intéztem, rengeteg emberrel körülvéve, akik mivel látták és hallották folyamatos nyüglődésemet bele is szóltak. Kezdödött az egész egy téves hívással, ami aztán folytatodott 5 percenkénti téves hívással, reggel 9-től kb. délig. Amikor is végső elkeseredésemben már nem túl kultúráltan kültem el a jó ég tudja hova az idióta téves hívót, mindezt üvöltve, félig toporzékolva a DM kellős közepén. Nem, nem vagyok egy kultúrlény, mikor rendőrséggel fenyegetnek vadidegenek. Kb. a 20. téves hívásnál derült ki, hogy a hölgy a férjét keresi rajtam, aki eltünt vagy lelépett a szeretőjével. Így aztán én hol szemét lopós ribanc voltam, aki ellopta a férje telefonját, hol pedig szemét kis kurva, akivel a férj félrelép; éppen annak megfelelően, ahogy a zaklatott hívónak eszébe jutott. Hiába próbáltam megértetni vele, hogy rossz számot hívott, csak mondta-mondta a magáét. Egy idő után lehalkitottam a telefont, aminek az lett a vége, hogy csomó nem fogadott hívásom lett, akiket mind vissza kellett hívnom, hogy bocs, de éppen zaklatnak, nem hallottam, hogy kerestél. Kb. dél volt, mire a hölgy végre abbahagyta a zaklatást, valószínüleg közrejátszott a nem túl szépséges kirohanásom a DM kellös közepén.
Délután kissé nyűgösen toppantam be Solhoz, ahol viszot Süti kezdte azon nyomban zaklatni Plüsst. Sollal felváltva próbáltuk meggyőzni Sütit, hogy Plüss igazi díva, nem kéne őt agyusztálni. Ekkor viszont mi lettünk befogva, mint potenciális játékalanyok. Így mire Sziszáék megérkeztek Süti gyakorlatilag a fejünk tetején is járt már. De mindegy hiszen őt pont ilyen hiperaktív kölyöknek szeretjük, és még mindig ő a legszebb foltos orrú nő a világon (mármint Süti, nem Szisza). Szisza egyébként úgy néz ki, mint egy tündérkirálylány, hosszú szőke hajjal és nagyon légies mozdulatokkal. Sajnos hamar hazamentek, mert a kedvese nagyon fáradt volt, meg egy kicsit betegecske, de megigértük egymásnak, hogy még találkozunk és megint összefutunk egy kis "Sütizésre".
Vasárnapom a fittnesz és kreatívkodás jegyében zajlott. A délelöttömet elvette a kondizás, de már legalább az izomlázam elmúlt. Délután pedig karácsonyfadíszeket eszkábáltam össze, ki merem jelenteni, hogy szépségesek lettek, már csak valami szalagot kell vennem, amivel fel lehet majd kötözni a fára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése