2009. április 3., péntek

Mindig gyors

Annyira nincs időm, hogy legszívesebben 48 órásra változtatnám a napokat. Nincs időm blogot írni, megválaszolatlan mélek tömkelege vár a boxban. Közben pedig aludni is kéne, ami a folyamatos köhögésektől nem megy. Már az összes létező köhögéscsillapítót kipróbáltam kezdve a hagymateától a Radiponig. Gyakorlatilag csak a ráolvasást nem próbáltam, de lehet az sem hatna.
Hétvégente meg nyűzsgök, mindig jön valaki, mindig van program. Nincs időm sajnálni magam, igaz mosni sincs. Nem vagyok összeszedett, úgy szeretnék aludni. Olyan frankó ágyam van, nagy és kényelmes. Aludni akarok és 48 órát. Valaki állítsa meg a napokat, túl gyorsak nekem.

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, a Vénuszon (F.Gy.: A szerelmesek bolygója) 48 órásak voltak a nappalok és egy nap kétszer tartottak sziesztát.

    Hugi imád, máskor is menne, csak csináljak krokodilt.
    Alt kiírtam a sztoriból és tök újra írtam mindent és frankón haladok :).

    VálaszTörlés
  2. Megyek a Vénuszra! :)

    Jövő hétvégén lehet egy újabb brainstorming, hozz krokodilt én meg adom magam! :)

    Azért be kell látnod, hogy az "Al vagyok" mindent visz! :)

    VálaszTörlés
  3. Így igaz! Al a legjobb! És az új történetben én is benne vagyok! Nem megölni, mert boldogan akarok élni Clive Owennal, mint már mondtam 500 évig!!!Nekem meg bármikor jó:D

    VálaszTörlés