2009. április 27., hétfő

Múlt heti pasi

Kicsit le vagyok maradva a heti pasikkal, úgy hogy ez a poszt igazából múlt héten írodott ha valaki nem tudná.

Macesz kérésére a heti pasi Paul Walker. Mivel képet nem tudok betenni mobilnetem nem túl nagy kapacitása miatt, így linkelek. Szóval Paul Walker, hát... izé... igazából nem tudok róla sokat, a google segített olyat, hogy 1973. szeptember 12-én született Glendaleben, USA-ban. Azt is tudom róla, hogy színész, de be kell valljam, soha a büdös életben egyetlen filmjét sem láttam. Szoktam látni filmajánlókban a TV2-ön vagy az RTL-en, de ezek az akciófilmek egyszerűen hidegen hagynak. Néhány fórum átolvasása után kiemelném azt, hogy nagyon sok lány szerint gyönyörűek a szemei és zseniális színész, de ők minden bizonnyal elfogultak. Néhány képen én is látom persze, hogy rendben vannak a szemei (biztos jól lát vele), meg frankó a teste (de tényleg), de, hogy mennyire jó színész valóban nem tudom, mert mindig csak annyit látok belőle, hogy beszól Vin Dieselnek (nem, Vin Diesel soha nem lesz heti pasi, azt már most elárulom).
Így inkább megkérem Maceszt, hogy kommentben magyarázza el miért is heti pasi Paul Walker.

2 megjegyzés:

  1. Hú, nem tom, nekem ez a pasi vmiért nem szimpi :-o Tény, hogy jól néz ki, de vhogy olyan sunyi nekem a tekintete, megbízhatatlannak tűnik.
    Viszont megmondom, hogy ki az, akiben jóóól megbíznék :D Jensen Ackles a Supernatural-ból... :)))

    VálaszTörlés
  2. Ok... jövő héten jön Jensen Ackles. :) Viszont ez tetszik: "jóóól megbíznék"! :D

    VálaszTörlés