2009. február 23., hétfő

Vasárnap

Persze megint korán keltem, mert a lakás romokban, délután pedig vendégek jönnek. Így takarítottam, mosogattam és mostam. Meg elrohantam a plázába, ahol Macesszel végigtúrtuk a bizsust, mert Zsu-nak vadásztunk fülbevalót névnapi meglepetésnek. Aztán bekukkantottunk a Libribe (ahol egyébként akció van: ha veszel 3 könyvet a legolcsóbbat ingyen elviheted), ahol megpróbáltuk behatárolni Zsu izlését. Így okosabbak lettünk azzal, hogy a Bikát a harmónia, az Ikreket a jóga, az Oroszlánokat a fokhagymatabletta gyógyíthatja meg. Végül inkább Szendi Gábor Isten az agyban könyvét választottuk, csak mert.
Délután pedig palacsintát sütöttem, mikor betoppantak a csajok és utána móka és kacagás, mi több röhögés. A szomszéd meg néha fúrt, olyankor megijedtünk, majd röhögtünk magunkon. Mint a cipősnél, mikor papucsokat nézegettünk. Zseniálisan tudjuk adni a hülyét így hárman. Igazán üdítően szőkék tudunk lenni. Majd megegyeztünk, hogy ezentúl hetente mindig másnál verünk tanyát, mert így igazságos. Nem mintha engem zavarna a hetente-két hetente rendezett traccsparty nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése