2009. február 24., kedd

Játék

Újabb őrület a blogokon. Ezúttal Sziszától lestem el az ötletet. A lényege:

1. menj a Wikipedia Random Article oldalára. A cikk címe az együttesed neve.

2. ugorj át a random idézetek oldalára és a legutolsó idézet, utolsó 4-5 szava lesz a bandád első albumának a címe.

3. végül a Flickeren az utolsó 7 nap legérdekesebb képeiből a harmadikat mentsd le, ez lesz a cd borítója, bármi is legyen rajta.

4. Opcionális: minimális képszerkesztő tudással kreáld egybe a 3 összetevőt.

A Place des Victoires első bemutakozó albuma, a They pass no criticism... Stílusát tekintve francia-angol dallamos rock, némi folk beütéssel.


Az albumon található dalok listája:

1. Drink the wild air
2. Life's small joys
3. Your duty without pain
4. They pass no criticisms
5. Shady nook
6. Hi, Mom!
7. Always justice
8. Equal partnership
9. Give 100 percent
10. Everlasting present

7 megjegyzés:

  1. Hú, a Tiéd is nagyon ütős, tökre passzol az egész, tetszik!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Végignéztem nagyon sok borítótervet és az az érzésem, hogy a net valami furcsa mód kitalálja, hogy mit mivel kéne párosítania. Hihetetlen.

    VálaszTörlés
  3. Esküszöm, ugyanerre jutottam én is! Tök durva, hogy mennyire találó párosítások vannak!

    VálaszTörlés
  4. Maemo
    - how you carry it

    A kép pedig The Golden Hour, amit most itt nem tudok megmutatni. :)

    VálaszTörlés
  5. Már nekem is van!
    név: Ladderane
    Cím:you don't have to try...
    a kép meg egy havas tájon egy magányos fa( ki hitte volna)
    ja am. köszi az sms-t néztem is Hugh Jackman a tévében:) Ő volt a legjobb, bárki bármit is mond:)

    VálaszTörlés
  6. Új blog? :) Tök jó, hogy te is blogspotos lettél. Igyekszem teljes egészében átköltözni a blogspotra, de elég nehézkes.

    Hugh Jackman rulz! :D Hugh Jackman for president!

    VálaszTörlés
  7. Így igaz...Hugh az Isten maga... hihetetlen volt... lehet megnézem vmelyik filmjét... Jujj tényleg múltkor a bevásárláskor láttam Gerald Butleres filmet( pont amit mi elkezdtünk:))

    VálaszTörlés