2009. február 23., hétfő

Szombat

Szombaton jó korán keltem, mert fel kellett mennem a nagyvárosba, de előtte még beugrottam Solhoz, aki csatlakozott hozzám. Ő az én saját GPS-em, mert olyan frankón el tud tájékozodni a kinyomtatott útvonalterveken, ahogyan én nem. Pl. szentül meg voltam győzödve végig, hogy rossz felé megyünk, aztán amikor ott álltam az Aladár utcában jöttem rá, hogy frankón odataláltam. Fél 10-kor kezdődött az ezüst tanfolyam, ami remek volt, bár béna voltam, de nagyon. Csináltam egy nagyon szép medált és egy hihetetlenül ronda gyűrűt. Ami elsőre igazából nem is rossz, bár így nem volt meg a kellő sikerélmény. Ennek ellenére látom benne a jövőt, sőt menni fogok még tanfolyamukra, mert akarok (érted? Akarok) ékszereket csinálni, ötleteseket és szépeket. Egyenlőre azonban szeretném kifesteni a lakást zöldre és venni egy polcot és egy ágyat, amiből nem esnek ki az ágydeszkák. És már megint tovább gondoltam azt ami nincs, igazán jó lenne, ha megtanulnék végre a földön járni... meg ezüst ékszereket csinálni, kifesteni a lakást, gyereket szülni és házat venni, meg kocsit és elmenni nyaralni... meg ilyenek.

3 megjegyzés:

  1. Jó ez az új blog, tetszik :)

    Egyébként most 7végén meg Plüssöstől együtt gyere Te is "Sütizni", a gazdival már megbeszéltem sms-ben, remélem Veled is találkozunk :)

    VálaszTörlés
  2. Húúú... tök jó, még szép, hogy megyek. Viszem Plüsst. :)

    VálaszTörlés