2008. szeptember 23., kedd

I back again

Sajnos nem vagyok meg most sem olyan helyzetben, hogy naponta, vagy akar 2 naponta blogoljak. A dolgok kicsit furan alakulnak itt eszakon, a lenyeg nagyjabol annyi, hogy elkoltoztem, majd vissza. Dolgozni is fogok egyszer csak. Meg vettem egy kocsit. Ami eleg fura, leven, hogy nincs sok penzem. Szoval, ha minden kotel szakad, akar haza is kocsikazhatok. Vicces.
Aztan az is van, hogy egy tobb felvonasos tragikomedia, ami itt folyik, de mar csak rohogok es hummogok, jo norveg szokas szerint. Jah, es norvegul is tanulok. Tudok mar olyanokat, hogy: "Jeg fostår" illetve "Jeg fostår ikke", ami nagyon hasznos, mert legalabb el tudom mondani, hogy ertem vagy nem, amit mondanak. A fura az, hogy leginkabb ertem, csak valaszolni nem tudok, mert a szokincsem nem tul ekes.
Szoval most ezek mennek, meg a baranyfelhok. Jah, es meg azt is el kell mondanom, hogy piszkosul meg vagyok fazva, nincs hangom es nem kapok levegot. De, hogy irigykedjetek, itt az ido csudaszep, hetagra sut a nap, csudaklasz, komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése